Орієнтовні показники графічних навичок та читання вголос у початкових класах

 

Норми перевірки графічних навичок та читання вголос у початкових класах

Отправлено 10 сент. 2011 г., 10:41 пользователем Людмила Красюк   [ обновлено 2 авг. 2013 г., 00:00 ]
Які графічні навички перевіряються у 2-4 класах?

У 2-4 класах здійснюється перевірка графічних навичок: форми, розміру, нахилу, поєднання літер; культури оформлення письмової роботи і швидкості письма.

Дотримання норм за кожним із зазначених параметрів оцінюється двома балами (в сумі буде 12 балів). За незначне відхилення від норми за тим чи іншим параметром знімається один бал, за значне – 2 бали. Щодо швидкості письма:незначним вважається відхилення від меншого показника норми (2 клас – 15-20 слів, 3 клас – 21-30 слів, 4 клас – 31-40 слів) на 1-5 знаків, значним – на 5 та більше знаків.

Кількість слів є показником читання вголос у I семестрі 2 класу -               35-45 сл/хв

Кількість слів є показником читання вголос у II семестрі 2 класу               50-60 сл/хв

Кількість слів є показником читання вголос у I семестрі 3 класу -               65-70 сл/хв

Кількість слів є показником читання вголос у II семестрі 3 класу -              75-80 сл/хв

Кількість слів є показником читання вголос у I семестрі 4 класу -                80-85 сл/хв

Кількість слів є показником читання вголос у II семестрі 4 класу -               90-95 сл/хв

  У яких класах перевіряється навичка читання мовчки?

Рівень розвитку навички читання мовчки у 3 класі перевіряється у процесі поточного опитування. У 4 класі перевіряється і оцінюється під час поточного опитування, а також у процесі підсумкової контрольної роботи наприкінці першого і другого семестрів. Враховуються такі характеристики цього виду читання: спосіб, розуміння змісту прочитаного, темп читання.

Показники темпу читання мовчки

Клас
I семестр
II семестр
3
85-110 сл/хв
90-140сл/хв
4
100-150 сл/хв
110 -170сл/хв і більше

 За якими критеріями оцінюють якість читання напам'ять?

Якість читання напам'ять визначається за такими критеріями:

-  правильність, повнота відтворення учнем (ученицею) фактичного змісту тексту;

-  виразність читання (доречність використання інтонаційних, мовленнєвих та позамовних засобів виразності);

-  дотримання орфоепічних норм (літературна вимова голосних і приголосних звуків у різних позиціях, сполучень звуків у мовленнєву потоці, а також наголошування слів та інтонування речень, різних за метою висловлювання).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу